סטודנטים ובוגרים מספרים

בוגרים מספרים

שמי וודים בבקוב. אני סטודנט שנה ד’ ברפואה סינית בקמפוס ברושים. אני עובד בקופת חולים מאוחדת בתפקיד מטפל טווינה ועיסוי רפואי כ-3 שנים. אני מאוד מרוצה מלהיות חלק ממשפחת מאוחדת. אני נהנה מיחס חם גם מלקוחות וגם מעמיתיי לעבודה ומאווירה כיפית בכללי. בתפקידי אני רוכש הרבה ידע ונסיון מקצועי, וגם בטחון עצמי כמטפל ברפואה משלימה.”

אני נתקל כל הזמן במקרים שמאתגרים אותי ומאפשרים לי ליישם הרבה ממה שלמדתי, לעיתים קרובות מדובר במטופלים שניסו כבר הכל- תרופות, פיזיוטרפיה ועוד ולא היו שבעי רצון. כך שיש לי המון סיפוק לראות את ההצלחות בתום סדרת טיפולים.

כחלק מעבודתי בקופה, אני זוכה להגיע לכנסים והשתלמויות וזה תורם הרבה לידע. במקרה באחד הכנסים היתה הרצאה על פיברומיאלגיה שמאוד עזרה לי להתמודד עם המקרה הבא:

בחורה צעירה בגיל 37 שסובלת מפיברומיאלגיה. עברה טיפולים שונים לפני שהגיעה לרפואה משלימה. הגיעה אלי עם תלונות על כאבים כרוניים (ברמה של 10) עייפות מתמדת, חולשה. לאחר סידרה של כ6 טיפולים פעם בשבוע חצי שעה היא סיפרה שהרגישה הרבה יותר טוב מבחינה רגשית, הרגישה פחות עייפות ורמת הכאב ירדה (לרמה של 6) תגובתה של המטופלת לתוצאות הטיפול נתנה לי סיפוק רב מעבודה ותרמה לביטחון העצמי המטפל.

בוגרים מספרים
Call Now Button דילוג לתוכן