בשיתוף

הכנס הבינלאומי של ארגון ה IAA בהודו – ד”ר ערן מגון

רשמים מנסיעה של דר’ ערן מגון וצוות הבוגרים במגמת האיור-ודה
לכנס הבינלאומי של ה IAA , הארגון הבינלאומי לרפואה איור-ודית, אשר התקיים בהודו יצאה משלחת מקמפוס ברושים בראשות דר’ ערן מגון ובהשתתפות בוגרות הקמפוס: יפית ארמון, רומנה כהן, שלומית ברהום וענת אלקון.
לכנס הגיעו 1,000 משתתפים רובם מהודו וכמאתיים זרים. בטקס הפתיחה הוזמן דר’ מגון להיות חלק משולחן המכובדים וקיבל תעודת הוקרה על פעילותו רבת השנים בתחום הפצת האיורוודה בעולם.

דר’ מגון הוזמן להשתתף בדיונים וכיכב גם במסיבת העיתונאים שנערכה. לדברי המשתתפים, ההרצאות בכנס היו מרתקות כמו גם התערוכה הצמודה לאיזור הכנס.

בתום הכנס, החלו ערן וצוותו בסטאז’ : שילוב של הרצאות עם צפייה ועבודה בקליניקות של רופאי IAA בכירים, סיורים בגנים בוטניים מרהיבים ובבתי חולים שונים. במהלך הביקור, השתתפו נציגינו גם בכנס בקולג’ “טילאק” לאיורוודה – אחד הטובים בהודו, בו ניתנו הרצאות וכן הכנת תרופות עם השתתפות פעילה של הסטודנטים. הם זכו לקבלת פנים חמה במיוחד באוניברסיטה ממשלתית בה יש 700 סטודנטים לאיורודה ובית חולים איורוודי ענק. בין היתר זכו המשתתפים להדרכה צמודה ולצפייה בטיפולי פאנצה קארמה בבית החולים, בכיתות הלומדות הרבולוגיה, במחלקת הכנת תרופות ועוד.

הרופאים ההודים אשר מבקרים בארץ דרך קבע במסגרת תוכנית הלימודים בקמפוס ברושים, ממש “רבו” מי יארח את נציגי ברושים בהודו. אי לכך, נציגינו מצאו עצמם זוכים לאירוח כיד המלך הכולל ארוחות ביתיות מדהימות, הכרות עם המשפחות, מסעדות מצוינות. לדבריהם, ההודים מאוד לבביים ומכניסי אורחים. אין ספק שנציגינו יחזרו מהמסע עמוסי חוויות ורשמים ברמה האישית והמקצועית. עד הנסיעה הבאה…

Call Now Button דילוג לתוכן